سفارش تبلیغ
صبا ویژن
... حبل المتین ...

 

بعد از مدت ها کلنجار رفتن بالاخره به این نتیجه رسیدیم که یه آستینی برای وبلاگمون بالا بزنیم و یه سرو سامونی بهش بدیم. نقطه ی شروع این حرکت تغییر قالب وبلاگ بود که همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام اتفاق افتاد . در حرکت بعدی که همزمان با ایام دهه ی فجر و افتتاح بسیاری از طرح های عمرانی و فرستادن ماهواره امید به آسمون و کلی چیزای تازه بود، به این نتیجه رسیدیم که ما هم یه تکونی به وبلاگ بدیم .به ذهنم رسید یه دامنه براش بگیریم . آخه دیگه وبلاگ حبل المتین 2 سالش شده بود و روزانه به طور میانگین 150 بازدید داره (بزنم به تخته)

خلاصه سرتونو درد نیارم ... افتتاح رسمی وبلاگ حبل المتین با آدرس www.hablolmatin.ir مبارک!

حالا هدیه ما به شما. چند وقتیه که با یه سری از برو بچ گرافیست ارتباط گرفتیم . توی همین حال و هوا یه عکس زیبا از مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای پیدا کردم که خیلی به دلم نشست. گفتم شما رو از این فیض بی نصیب نذارم .این عکس کیفیتش بالاست و مخصوص پس زمینه (Back Ground) کامپیوتره. مشخصات طراحش زیر عکس هم موجوده. خواستین می تونید به سایت ایشون هم سر بزنید. 

عکس مقام معظم رهبری

دانلود عکس




موضوع مطلب : قالب وبلاگ, دهه فجر, هدیه, مقام معظم رهبری, پس زمینه, Back Ground
دوشنبه 87 آذر 25 :: 8:12 صبح ::  نویسنده : محمدحسن

 

خروش وبلاگی - صفحه بمب گوگلی غزه از طرف وبلاگستان فارسی در شبکه جهانی اینترنت قرار گرفت.به نقل از سایت وبلاگ نیوز “بمب گوگلی غزه” که به همت چند تن از وبلاگ نویسان طراحی و اجرا شده است از تاریخ شنبه 23 آذرماه به دو زبان انگلیسی و فارسی روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفت. 

بمب گوگلی

این صفحه که شامل یک بیانیه شش بندی است از تمامی مسلمانان جهان خواسته است که نسبت به این فاجعه انسانی بی تفاوت نباشند و با همیاری و همدلی خود، به محاصره غزه پایان بدهند.

سازمان های بین المللی، دولت های عربی، حسنی مبارک و رژیمش در مصر، رژیم صهیونیستی، مردمان عرب و مسلمانان جهان و مسلمانان فلسطین جزو مجامع و گروه ها و افرادی هستند که در این بیانیه مورد خطاب قرار گرفته اند.

برای حمایت از این صفحه اینترنتی و به اصطلاح انفجار این بمب گوگلی، نشانی وب سایت این حرکت وبلاگی را در وبلاگ خود قرار دهید تا رتبه این صفحه در سایت گوگل بالا رفته و بازدیدهای بیش تری داشته باشد تا در موتور های جستجو در صدر صفحه قرار گیرد.

لینک نسخه ی فارسی سایت غزه

لینک نسخه ی انگلیسی سایت غزه




موضوع مطلب : بمب گوگلی, خروش وبلاگی, غزه, رتبه
سه شنبه 87 آبان 28 :: 11:43 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

 
با سلام خدمت دوستان عزیزم...


یه چند وقتی بود که پست جدیدی ننوشته بودم، مخصوصاً اخیراً که به خاطر میلاد امام رضا (ع) حتی نتونسته بودم عرض تبریکی هم بگم آخه ما شیعه ها تو ایران هر چی داریم از کرم سلطان عالم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) داریم . این طوری شد که عزمو جمع کردم گفتم یه دستی به سر و صورت وبلاگم بزنم . چه بهونه ای بهتر از میلاد امام رضا (ع) !!! . با اینکه خیلی از کد های Html و Css سر در نمی آوردم دل به دریا زدم شروع کردم به ور رفتن با قالب های آماده . ولی حیف که هیچ کدومشون راضیم نمی کردن اگه مناسب بودن هم کدهای پارسی بلاگ نبودند . خلاصه یکی شون رو از این آدرس پیدا کردم و یه حال کلی به قالب و بنر وبلاگش زدم.

قالب جدید وبلاگ حبل المتین

خلاصه یه چند وقتی هم هست که با بحث Web 2.0 آشنا شدم و سعی کردم همگام با تکنولوژی !!! یه خورده نوآوری رو هم به وبلاگم اضافه کنم . ما از طرف با قالب وبلاگ دست و پنجه نرم می کنیم و از طرف دیگه بچه های پشتیبان فنی سایت پارسی بلاگ هم دست به اضافه کردن تک های جدیدی زدند که جا داره از تلاش شبانه روزیشون !!! تشکر کنم.
حالا که ما رو جو گرفته بذارین چند تا گلایه هم از سایت پارسی بلاگ هم کنیم : یک اینکه سرعت لود شدن وبلاگ ها نسبت به سرویس های مشابه دیگه کم شده و بعضا وبلاگ بالا نمی آد. دوم اینکه سر و کله ی تبلیغات جور وا جور !!! داره توی این مادر بلاگ مذهبی داره باز میشه که امیدواریم این مشکل ها به زودی زود حل بشه .

نظر شما چیه؟

التماس دعا




موضوع مطلب : قالب جدید, میلاد امام رضا, Web 2.0
چهارشنبه 87 اردیبهشت 11 :: 10:53 عصر ::  نویسنده : محمدحسن

شیراز، شهر ایمان و فرهنگ و ادب ، شهر حافظ و سعدی امروز در استقبال پرشکوه از مقام معظم رهبری، یکپارچه در شور و سرور و نشاط شد و مردان، زنان، نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی این شهر، با خلق حماسه ای بیادماندنی، تصویری زیبا و هنرمندانه از پیوندهای عمیق ملت و ولی فقیه زمان ترسیم کردند.

مقام معظم رهبری 

 در انتها هم غزلی از مقام معظم رهبری تقدیم حضورتان می کنم...

 سرخوش ز سبوی غم پنهانی خویشم   چون زلف تو سرگرم پریشانی خویشم

در بزم وصـال تـو نـگـویـم ز کــم و بـیـش    چون آینه خو کرده به حیرانی خویشم

لـب بـاز نـکردم بـه خروشـی و فـغـانی    مـن مـحــرم راز دل طـوفـانی خـویـشـم

یک چند پشیمان شدم از رندی و مستی  عمریست پشیمان ز پشیمانی خویشم

 

استقبال پرشور مردم شیراز از مقام معظم رهبری 

از شـوق شکر خـنـده لـبـش جان نسپردم   شـرمنده جانان ز گرانجانی خویـشم

بشکسته تر از خویش ندیدم به همه عمر  افسرده دل از خویشم و زندانی خویشم

هر چـنـد امـیـن، بــسـته دنـیـا نــیـم امــا     دل بـسـتـه به یـاران خراسانی خویشم

سلامتی عشق عالم ، آقا سید علی صلوات...

لینک های مرتبط :

حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سعدیّه شیراز

رهبر معظم انقلاب در گلزار شهدای دارالرحمة

رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان استان فارس




موضوع مطلب :
جمعه 87 فروردین 16 :: 12:13 صبح ::  نویسنده : محمدحسن

با سلام خدمت دوستان عزیز!

مدتی است شخصی با آی پی 79.196.221.185 وارد وبلاگ شده و در قسمت نظرات از کلمات زشت و رکیک و عکس های زننده و مستهجن استفاده می کند. از آنجایی که چندین مورد از اقدامات این شخص بیمار به موقع از روی وبلاگ حذف گردیده است ولی به دلیل عدم توانایی به بلاک کردن این کاربر توسط وبلاگ و جلوگیری از به وجود آمدن مشکل های جدید و احتمالی ، از این پس پیام های بخش نظرات به صورت پیش فرض خصوصی قرار داده می شود تا بعد از تایید توسط مسئولین وبلاگ عمومی گردد. متاسفانه این شخص با نام کاربری مجتبی و از کشور آلمان و از شهر Paderborn اقدام به فرستادن تصاویر و مطالب زننده در بخش نظرات انجام می دهد. امیدوارم خداوند تمام دشمنان این نظام را به راه راست هدایت کند و اگر هدایت پذیر نیستند ، نیست و نابود بفرماید.

در انتها جا دارد از برادران بزرگوارم جناب آقای سید محمد امیر فخری از اعضای تیم فنی پارسی بلاگ با وبلاگ آبدارچی  ، آقای محسن امانی با وبلاگ رایانت ، آقای م.ع با وبلاگ رویش که به موقع این مطلب رو یادآوری کردند ، تشکر کرده و از خدا می خواهم که همه ی ما را به راه راست هدایت کند.

یا علی

ما منتظران پسر فاطمه ایم...




موضوع مطلب :
1   2   3   4   5   >   
درباره وبلاگ

نویسندگان
حسین (91)
صفحات وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 160
کل بازدیدها: 1641321



>